Stratejik planlama nedir?



Stratejik planlama, bir şirketin başkanları tarafından, belirli bir dönemde hedefleri karşılayan şirket veya kuruluşun stratejileri ve politikaları Seo hizmeti  tarafından tanımlanır , bunlar kısa, orta veya uzun vadelidir.


Stratejik planlama terimi, şirketlerin amaçlarına ve önerilen hedeflere ulaşmalarına rehberlik etmenin bir amacı olarak, yönetim alanlarındaki 70'lerin başında 60'ların sonunda ortaya çıkmıştır.

Stratejik planlamanın amacı, kaynakların verimli kullanılması ve bir şirketin, organizasyonun veya bireyin üretkenliğini, kendi alanlarındaki karlarını ve büyümelerini arttırmak amacıyla arttırmaktır. Benzer şekilde, stratejik planlamanın stratejik planlamaya uymak için giderlerle ilgili bir tahminin belirlenmesi ve şirketin bakımı için gerekli olacak mali araçların belirlenmesi de çok önemlidir.

Ayrıca bakınız:

nesnel
Stratejik hedefler
Planlama 3 seviyede yürütülmektedir: stratejik, taktik ve operasyonel . Şirketin görevlileri tarafından hazırlanan stratejik planlama, yöneticiler tarafından bazen belirli bir süre, taktik planlama dahilinde şirketi karşılamalıdır hedeflerini belirler ulaşmak için mevcut medya veya şirket kaynaklarını belirlemektir olumlu sonuç ve ismiyle belirtilen operasyonel planlama, belirli bir eylem planının yürütülmesini ifade eder.

Ayrıca bakınız:

strateji
taktik
icra
Genellikle, bu iletken stratejik insan kaynakları bir şirketin personel bölüm planlama ve güçlü çalışmalıyım yani stratejilerin doğru gelişimi için, Kurumsal Seo   SWOT veya SWOT matrisi kullanmalıdır onlardır, Dış çevresini unutmadan firmanın kendisi, fırsatları, zaafları ve tehditleri.

Ayrıca SWOT'a bakınız .

Yukarıdaki altında stratejik planlama önemlidir imkan vermesi size çizmek ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla mevcut pazar fırsatları ile şirket ya da kuruluşun güçlü birliği ile hedeflerine ulaşmak ve geliştirmek Şirket, organizasyon veya bireysel finansal programı.

Stratejik planlama ağırlıklı iş faaliyetleri uygulanmaktadır aynı zamanda diğer tür askeri (askeri stratejiler) gibi alanlarda, siyasi (politik stratejiler), spor müsabakaları, eğitim alanı, diğerleri arasında kullanılabilir.

Ayrıca, bireyin kendi yapabilir kişisel stratejik planlama , örneğin hayatı boyunca veya belirli bir süre içinde takip hedef ve amaçları belirleme,: amaçlanan bir seferde için bu baş erdem haline Birey kendi güçlü yanlarını, zayıf yönlerini, fırsatlarını, tehditlerini incelemeli ve buna dayanarak, amaçlarına ulaşmak için stratejilerini geliştirmelidir.

Ayrıca bkz . Planlama .

Pazarlamada stratejik planlama
Pazarlama alanında, stratejik planlama , iyi bir performans elde etmek amacıyla, şirketin farklı kamu kuruluşlarının ihtiyaçlarını ve isteklerini tespit etmek, karşılamak ve karşılamak için bir yönetim sürecidir. Bunu yapmak için, şirket veya kurum, şirketin diğer alanları ile iyi tanımlanmış bir strateji geliştirmelidir: insan kaynakları, finans, üretim ve diğerleri.

Ayrıca bkz . Yönetim .

Bu stratejiler, şirket için aranan şirketin bir planlamasını oluşturur. ve bu cevaptan bir pazarlama planı tanımlanmıştır. Bununla birlikte, stratejik pazarlama planlaması, stratejilerin geliştirilmesine ve şirketteki bazı problemlerin çözülmesine yardımcı olur.

Yukarıdakilere atıfta bulunularak, yeterli stratejik planlamaya sahip olmayan bir şirkette, örneğin: konumlandırma eksikliği, uygun fiyatlandırma politikaları, başarısızlıklar veya iletişim eksikliği, verimsiz dağıtım kanalları, diğerleri arasında çeşitli problemler vardır.

Ayrıca bkz . Pazarlama .

Stratejik planlama aşamaları
Stratejik planlama aşağıdaki aşamalarda gerçekleştirilir:

Şirketin değerlerinin tanımı.
Eşzamanlı pazarın sonucu olarak firmanın dış ortamını, yani fırsat ve tehditleri analiz edin.
İç ortamı, şirketin güçlü ve zayıf yanlarını analiz eder.
SWOT veya SWOT analizi İngilizce aracılığıyla şirketin mevcut durumu analiz: Kuvvetli ( güçlü ), zayıflıklar ( Zayıf Yönler ), Seo uzmanı ( Fırsatlar ) ve tehditler ( Tehditler ).
Şirketin belirli bir zamanda elde etmek istediği hedeflerin tanımlanması.
Stratejinin formüle edilmesi.
Stratejinin sorumlu kişiler tarafından doğrulanması.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Iliac Fossa nedir?

Katı Madde Nedir?

Gerdy'nin Tuberkülü Nedir?