'Edinme Maliyeti' nedir?



Satın alma maliyeti olarak da ifade edilen bir satın alma maliyeti, iskontolar, teşvikler, kapanış maliyetleri ve diğer gerekli harcamalar ancak satış vergisinden önce düzeltildikten sonra, bir şirketin sahip olduğu mal veya teçhizat için defterlerinde muhasebeleştirdiği toplam maliyettir . Bir satın alma maliyeti, başka bir firmanın devralınması veya mevcut bir iş biriminin başka bir şirketten satın alınması için gereken miktarı da içerebilir. Ek olarak, bir satın alma maliyeti, bir işletmenin yeni bir müşteri edinme çabalarıyla ilgili Seo hizmeti  tahakkuk eden maliyetleri açıklayabilir.
Edinme maliyetleri, satış vergisi uygulanmadan önce, yeni bir müşterinin edinimi ile ilgili masraflar veya diğer firmaların devralınması için sabit kıymetler için ödenen gerçek tutarın bir yansımasını sağlar. Edinme maliyetleri yararlıdır çünkü bir şirketin finansal tablolarında diğer tedbirleri kullanmaktan daha gerçekçi bir maliyet algılarlar. Örneğin, maddi duran varlıkların ( PP & E ) iktisap maliyeti , şirketin yaşayacağı herhangi bir indirimi veya ek maliyeti kabul eder ve genellikle söz konusu varlığın defter değeri olarak anılır .
Duran Varlıklar için Nitelikli Edinim Maliyetleri
Varlığın kendisinin ödediği bedelin yanı sıra, bu maliyetler doğrudan satın alma sürecine bağlandığında ek maliyetler de satın alımın bir parçası olarak düşünülebilir. Örneğin, söz konusu varlık, işlemi tamamlamak için yasal yardım gerektiriyorsa, yasal ve düzenleyici ücretler de geçerli bir satın alma maliyeti demektir. Satın alma ile ilişkili komisyonlar, bir gayrimenkul işlemiyle uğraşırken bir emlakçıya ödenenler, bir çalışanı işe almak için bir personel şirketine, müşterileri elde etmek için bir pazarlama şirketine veya aracılık için bir yatırım bankasına da dahil edilebilir. bir birleşme .
İmalat veya üretim ekipmanı ile ilgili olarak, ekipmanı operasyonel duruma getirme ile ilgili herhangi bir maliyet de edinme maliyetine dahil edilebilir. Bu, nakliye ve teslim, genel kurulum, montaj ve kalibrasyon maliyetini içerir.
Müşteri Kazanımları
Müşteri edinme maliyetleri, müşterinin işini kazanma umuduyla yeni müşterileri şirketin ürün ve hizmetlerine tanıtmak için kullanılan fonlardır. Müşteri edinme maliyeti, toplam edinim maliyetlerini belirli bir süre boyunca toplam yeni müşterilere bölerek hesaplanır.
Müşteri edinme maliyetlerini anlamak , Kurumsal Seo   bütçeleri ve satış indirimleri için gelecekteki sermaye tahsislerini planlamaya yardımcı olur . Geleneksel olarak müşteri kazanımıyla ilişkili maliyetler, pazarlama ve reklamcılık, teşvikler ve indirimler ile bu iş alanlarıyla ilişkili personel, diğer satış personeli veya dış reklam şirketleriyle yapılan sözleşmelerdir. Teşvikler, satın alma, bire bir ücretsiz satın alma, başka bir ürünü ücretsiz satın alma, müşteriye ek ücret ödemeden iyileştirme hizmeti, hediye kartları veya fatura kredileri gibi çeşitli biçimlerde ifade edilebilir.
Yeni müşterilere yönelik yüksek promosyon promosyonlarına sahip bir iş sektörü, kablosuz ve hücresel endüstridir. Örneğin, 2014 yılında AT & T, kablosuz abonelere tüketiciye hiçbir ek maliyet olmaksızın geleneksel olarak planlarıyla sunulan veri miktarını iki katına Seo uzmanı. Bu, potansiyel yeni müşterilere diğer kablosuz taşıyıcılar üzerinden AT & T ile hizmete kaydolmayı düşünmek için bir teşvik sağladı, ancak şirket, aksi takdirde güveneceği gelirleri ayırt edemediği için bir edinme maliyeti olarak kaydedildi.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Iliac Fossa nedir?

Katı Madde Nedir?

Gerdy'nin Tuberkülü Nedir?