Elektronik sektöründe bir şirket için kar marjı ortalaması nedir?
Elektronik sektörü, güçlü
büyüme fırsatları sağladığı için bir portföye cazip bir ek sunmaktadır.
Elektronik sektörü çok çeşitlidir ve yarı iletkenler , teknik aletler, devre
kartları, fotoğraf ekipmanları, iletişim cihazları ve diğer elektronik ve
bilgisayar ekipmanlarını içerir. Kâr marjı , bir Seo hizmeti karlılığını
değerlendirmek için en çok kullanılan metriklerden biridir. Nisan 2018'de
elektronik sektöründeki şirketler için ortalama kâr marjı yaklaşık% 6,7 idi.
Kar marjı, toplam gelirler
ile bölünen net gelirdir . Analistler genellikle bu sektörü benzer
sektörlerdeki veya sektörlerdeki şirketleri karşılaştırmak için kullanır. Daha
yüksek kar marjı, belirli bir şirketin rakiplerine kıyasla maliyetlerini iyi
bir şekilde kavradığını göstermektedir. Şirket para kaybederse, bu oranın çok
az kullanımı vardır.
Elektronik sektörü, negatif
kazancı olan çok sayıda firma tarafından karakterize edilmektedir. Elektronik
sektörü için kar marjlarının dağılımı, birkaç büyük aykırı varlığın
mevcudiyetinden dolayı büyük Kurumsal
Seo çarpıktır ve bu da ortalama kar marjının yanıltıcı bir
metrik olmasını sağlar. Bunun yerine, analistler genellikle tipik bir
elektronik şirketi için karlılık hissi almak için medyan kar marjı oranını
kullanırlar.
Akılda tutulması gereken bir
diğer nokta, elektronik şirketlerinin kazançlarında sürekli olmayan kalemlerin
bulunmasıdır. Şirketler genellikle faaliyetlerini durdurur ya da kâr marjlarını
artırarak tek seferlik büyük ödemeler alırlar. Gelecek dönemde, bu nakit
akışlarının gerçekleşmesi beklenmemektedir ve bu da kar marjında bir düşüşe
neden olmaktadır. Analistler genellikle dikkatli davranır ve kar marjının
gelecekte sürdürülebilir olmasını Seo uzmanı için yinelenmeyen kalemleri ararlar. (İlgili okuma için,
bakınız: Elektronik sektörü nedir? )
Yorumlar
Yorum Gönder