Elektronik sektöründe bir şirket için kar marjı ortalaması nedir?



Elektronik sektörü, güçlü büyüme fırsatları sağladığı için bir portföye cazip bir ek sunmaktadır. Elektronik sektörü çok çeşitlidir ve yarı iletkenler , teknik aletler, devre kartları, fotoğraf ekipmanları, iletişim cihazları ve diğer elektronik ve bilgisayar ekipmanlarını içerir. Kâr marjı , bir Seo hizmeti  karlılığını değerlendirmek için en çok kullanılan metriklerden biridir. Nisan 2018'de elektronik sektöründeki şirketler için ortalama kâr marjı yaklaşık% 6,7 idi.
Kar marjı, toplam gelirler ile bölünen net gelirdir . Analistler genellikle bu sektörü benzer sektörlerdeki veya sektörlerdeki şirketleri karşılaştırmak için kullanır. Daha yüksek kar marjı, belirli bir şirketin rakiplerine kıyasla maliyetlerini iyi bir şekilde kavradığını göstermektedir. Şirket para kaybederse, bu oranın çok az kullanımı vardır.
Elektronik sektörü, negatif kazancı olan çok sayıda firma tarafından karakterize edilmektedir. Elektronik sektörü için kar marjlarının dağılımı, birkaç büyük aykırı varlığın mevcudiyetinden dolayı büyük Kurumsal Seo   çarpıktır ve bu da ortalama kar marjının yanıltıcı bir metrik olmasını sağlar. Bunun yerine, analistler genellikle tipik bir elektronik şirketi için karlılık hissi almak için medyan kar marjı oranını kullanırlar.
Akılda tutulması gereken bir diğer nokta, elektronik şirketlerinin kazançlarında sürekli olmayan kalemlerin bulunmasıdır. Şirketler genellikle faaliyetlerini durdurur ya da kâr marjlarını artırarak tek seferlik büyük ödemeler alırlar. Gelecek dönemde, bu nakit akışlarının gerçekleşmesi beklenmemektedir ve bu da kar marjında ​​bir düşüşe neden olmaktadır. Analistler genellikle dikkatli davranır ve kar marjının gelecekte sürdürülebilir olmasını Seo uzmanı için yinelenmeyen kalemleri ararlar. (İlgili okuma için, bakınız: Elektronik sektörü nedir? )


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Iliac Fossa nedir?

Katı Madde Nedir?

Gerdy'nin Tuberkülü Nedir?